Heb me net aangemeld en was op zoek naar een plekje waar ik me netjes voor kon stellen...
Ik ben Rob en mijn interesse voor Bonaire is ontstaan na een vakantie op Curacao en de mislukte verhuisplannen daar naartoe vanuit Nederland. Door een lichamelijke handicap was het onmogelijk me daar te verzekeren voor ziektekosten. Op Bonaire is dat waarschijnlijk niet anders, maar vanwege alle veranderingen en nauwere banden met Nederland zou daar ook een verplichte verzekering komen voor iedere inwoner op Bonaire in januari 2011. Maar het blijft politiek en daar kun je nooit zeker van zijn en de datum lijkt nu al onhaalbaar, als het al doorgaat.
Maar goed ik wil niet te veel afwijken van het 'voorstellen' maar zo begrijpen jullie een beetje hoe mijn interesse is ontstaan. Inmiddels is deze interesse veel dieper en ben ik op zoek naar leuke contacten en allerlei weetjes over dit mooie eiland. En hoop ook mensen te vinden met praktische ervaring op het gebied van emigratie en een lichamelijke handicap. Dit forum leek me een leuke plek en aanvulling.
In april kom ik een paar weken op vakantie, dus wie weet zien we elkaar nog live
Groetjes,
Bounty.