Nieuwe klets

Gewoon gezellig kletsen ...

Moderators: Chris, Thomas

Re: Nieuwe klets

Berichtdoor jo » 29 jan 2010, 13:47

Ha luitjes,

Hier voor die genen die er belangstelling in hebben een kleine update :D
Wij ( mijn vrouw en ik ) zijn beide al weer druk aan het werk in holland en we moeten zeggen tot nu toe bevalt het ons prima.
Dat het mijn vrouw zou bevallen wist ik natuurlijk al :P maar de grote vraag zou zijn of het mij zou bevallen.
En jawel hoor tot nu toe bevalt het mij prima hier.
Waar we wonen is het lekker rustig en tot nu toe kan ik nog goed tegen het weer [-o<
Een vriend van mij en ik zijn nu bezig om de mogelijkheden te bekijken om duikreizen aan te gaan bieden naar Bonaire.
Het staat nog in de kinderschoenen maar we hebben er een goed gevoel bij.
Het worden exclusive reizen waar de klant voorop staat zij die mee gaan hoeven dan ook niets te doen wij zorgen voor alles ze hoeven zelfs hun eigen set nog niet in elkaar te zetten.
Dus jullie zien ik zit niet stil hahaha.
Gaat er trouwens nog iemand hier naar de duikvaker?????

AYO.
jo
VIP Bezoeker
VIP Bezoeker

Berichtdoor Luuk » 29 jan 2010, 16:31

Hai Jo,
Goed om te lezen dat het jullie goed gaat. Ik ben met de voorbereidingen bezig juist de andere kant :)
Leuk plan, denk dat er zeker wel behoefte voor is. Je zou je ook kunnen richten op Duitsland als markt, ik hoor dat er steeds meer belangstelling uit dat land is voor Bonaire. In november op Bonaire met Duitsers geproken en die vonden het erg moeilijk om daar een reis te kunnen boeken en ook info over de duikmogelijkheden op Bonaire te krijgen. Die hebben uiteindelijk maar op de bonnefooi tickets geboekt en alles op Bonaire uitgezocht. Daardoor waren ze wel 2 dagen kwijt.
Ik heb geen ervaring met de duikvaker. Ik hoop uberhaupt dat je reacties op je vraag krijgt, het forum is erg stil al een tijd. Ik zit er daarom zelf ook steeds minder op.

Veel succes met datgene wat jullie nu doen en uiteraard met je plannen
Luuk
Luuk
VIP Bezoeker
VIP Bezoeker

Berichtdoor jo » 08 feb 2010, 20:50

Ha Luuk nou je hebt gelijk wat een dooie boel is het hier geworden zeg :(

AYO :wink: suc6 met jou avontuur.
jo
VIP Bezoeker
VIP Bezoeker

Berichtdoor shiquivv » 08 sep 2010, 16:16

Hoe doe je tegenwoordig?
Ik kocht een paar hoge hakken en Nike air max schoenen op de online shop www.shoes-trader.com
Het is een zeer gelukkig online shopping trip. De levering is snel en de goederen zijn perfect.
U kunt meer informatie over het hier www.shoes-trader.com.
Heb een leuke tijd daar, het waard is om te worden bezocht!
vinden jullie deze schoenen net zo leuk als ik??
http://www.shoes-trader.com/dsquared/daquared-men-shoes
shiquivv

Vorige

Keer terug naar Kletspraat ;)